måndag 6 april 2015

Bom Bom och åter Bom

Hejsan hoppsan

Nu när våren är här och vädret börjar bli gott har man passat på att försöka få upp nån fin insjökrokodil.
Men trots idoga nötande och testande av lite olika platser verkar det ha gått troll i fisket just nu.
Men men  bara fortsätta nöta på det ska väl lossna någon gång hoppas ja.
Från sista passet med min gode vän Tintin.Ingen fisk men gott väder
Ombytligt väder i April.Var sol strax innan denna bild togs


Världens hagelskur. Vädret är inte alltid på topp
Nu närmar det sig tiden för Ruda och sutare vilket jag verkligen längtar till.Sen hoppas jag kunna få komma ut och pröva vinsten man vann
Trevliga vertikaljiggar som jag hoppas kunna prova snart
Sen kan man ju alltid passa på att på inspiration genom att läsa andras bloggar.
http://specimenfiske.se/  http://thespecimenhunter.blogspot.se/  Dessa två är de jag nog följer mest.Trevlig läsning och bra tips. Men läser även andra med.

Tack och hej och till nästa gång  Skitfiske på er

Inga kommentarer: